# Retail # Outdoor # Aktuality
Zaujmout zákazníka v kamenné prodejně je těžší než dřív
Digital signage pomáhá s lepší orientací v prodejně, ale i při
vytváření příjemnějšího prostředí, říká Marek Vyskočil.
# Retail # Outdoor # Aktuality
Digital signage pomáhá s lepší orientací v prodejně, ale i při
vytváření příjemnějšího prostředí, říká Marek Vyskočil.
Do digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic.
Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do
digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
Cookies třetích stran v prohlížeči Chrome od Googlu zůstávají a s nimi
i status quo digitální reklamy.
# Internet & Mobil # Udržitelnost
Velkým inzerentům Google slibuje usnadnění takzvaného nefinančního
reportingu. Sám chce ke zlepšení životního prostředí přispět mimo jiné
sázkou na jadernou energii.
Mezi nové partnery společnosti Aleph patří WeTransfer a Twitch.
Společnost Outbrain získala všechna potřebná regulační schválení
k dokončení akvizice platformy Teads.
Omnicom Media Group přináší nový report, který mapuje aktuální
digitální trendy pro Česko v roce 2025.
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na
životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf
Teadsu Daniel Tvrz.