Praha přejmenovává v očkovací kampani známá místa
Pražský Magistrát spouští další očkovací kampaň, v níž si hraje
s názvy známých míst.
Pražský Magistrát spouští další očkovací kampaň, v níž si hraje
s názvy známých míst.
Kampaň Hackathon #známkamaráda získala v Cannes již pátou cenu.
Celkem tři další shortlisty si připsaly v Cannes české agentury. WMC Grey
získala další dva shortlisty a Triad jeden.
Pět želízek v ohni má na mezinárodním festivalu Cannes Lions agentura WMC
Grey se svou kampaní „Hackathon #známkamaráda“.
Acomware přichází na český trh s novou kreativní agenturou Blueglue.
Výkonnou ředitelkou agentury Dotcom.cz se stala Barbora Baránková.
Dubnovému žebříčku reklamní hitparády vévodila reklama pivní značky
Braník.
V nové kampani v rámci projektu ADC Unit se kreativci Hana Mára a Tomáš
Vrana věnují podpoře Ceny Senior roku.
Celkem šest českých prací postoupilo na mezinárodní soutěži New York
Festival Advertising Awards do finále.
Agentura BeefBrothers mění svou vlastnickou strukturu. Od 1. června
získává 65 % Ondřej Drábek, novou partnerkou se stává Veronika
Pešková.