Král Sýrů v nové kampani láká na to „nejlepší uvnitř"

Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá uvnitř.

Čt 23. května 2024 15:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/leqc3hnb/kral_syru_2

Fullscreen Sdílet

/media/leqc3hnb/kral_syru_2

Fullscreen Sdílet

Společnost Savencia Fromage & Diary přichází s novou televizní kampaní pro svou značku Král Sýrů. Komunikační koncept a kreativu připravila skupina Publicis Groupe.

Kampaň na českém a slovenském trhu poběží v průběhu celého roku. Jejím ústředním bodem je televizní reklama, která na základě myšlenky „To nejlepší z nás se skrývá uvnitř“, představuje novinku značky Král Sýrů

Vedle televize se reklama objevuje také v digitálu, online a na sociálních sítích nebo na provozovnách COOP. Vedle kreativy zajistila skupina Publicis Groupe také produkci reklamy. Režie se ujalo duo Novak & Nguyen.

„Téma příchutí skrytých uvnitř jsme se rozhodli ztvárnit pomocí masek, ve kterých jsme odrazili jednotlivé ingredience ukryté v Králi Sýrů. Jsme přesvědčeni, že tato vizuální metafora umožní lépe diferencovat příchutě a zároveň budovat atmosféru jedinečného momentu, ve kterém se doslova rozplynete,“ říká Jakub Havlík, Creative Group Head v komunikační skupině Publicis Groupe.

Zdroj: Saavencia

-mav-

# reklama # Publicis Groupe # kreativita # Král Sýrů # Savencia

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.