Případová studie: Jak Taste hacknul Marketing Festival
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
Kampaň Tajný bar zasáhla všechny klíčové segmenty: stávající a
potenciální klienty, HR talenty, a dokonce i konkurenci.
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila
agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují
data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana
v reklamě.
Soutěž ADC Creative Awards vyhlásila své vítěze. Nejvíce bodů
v hodnocení získala v 32. ročníku agentura McCann Prague, Zlatý ohníček
si odnesl Leonard Savage.
České kreativce budou v porotě na letošním festivalu Golden Drum
zastupovat Nikola Foktová a Aleš Brichta.
Soutěž inovativního využití médií FLEMA letos přichází s významnou
změnou soutěžních kategorií. Připomíná si také dvacetileté výročí,
což je příležitost ke zhodnocení, kam se posunulo mediální plánování a
jak se vypořádává se změnami na trhu.
Většina inovací v současnosti selhává, k jejich úspěchu dokáže
přispět kreativní komunikace, píše Kristián Hloušek z agentury
Marketup.
# Reklama # PR # Marketing # Retail
Uskutečnil se další ročník konference OmniConnect, na kterou přijeli
vysoce postavení zástupci síťových agentur skupiny Omnicom.