 
	
CME: TV Nova snížila v pololetí výnosy i zisk zhruba o pětinu
				Dopady pandemie Covid-19 pocítila společnost CME především na reklamních
výnosech ve druhém letošním čtvrtletí.
		
		 
	
				Dopady pandemie Covid-19 pocítila společnost CME především na reklamních
výnosech ve druhém letošním čtvrtletí.
		
		 
	
				Objem monitorovaných reklamních investic v médiích se v červnu oproti
předešlým měsícům vylepšil.
		
		 
	
				Česká televize si v prvním pololetí připsala nejvyšší podíl na
televizním trhu v celodenním vysílání v divácké skupině 15+.
		
		 
	
				Kampaň pro 13 obchodních center vytvořila CPI Property Group s agenturou
Grizzlink během 10 dní.
		
		 
	
				„Navýšení obratu nepředpokládáme, ale pokud nepřijde další pandemie,
firma bude na konci roku v zisku, což považuji za enormní úspěch,“
říká Roman Kocourek, ředitel Electro Worldu.
		
		 
	
				Květnové prodeje deníků už byly lepší než v letošním dubnu, přesto
se dopady protikoronavirových opatření ve výsledcích stále projevují.
		
		 
	
				Za pandemie koronaviru prodeje nealkoholických nápojů začaly stagnovat.
Prodeje byly za uplynulé měsíce podprůměrné. Úspěch záleží na
prázdninách.
		
		 
	
				Za poslední dva roky se užívání Instagramu pro sledování zpravodajství
zdvojnásobilo, ukazuje letošní průzkum Reuters Institute Digital News.
		
		 
	
				Pandemie přispěla k urychlení digitalizace českého bankovnictví. Banky
uzavírají nepříliš využívané pobočky.
		
		 
	
				Skupina Capri, vlastnící značky Michael Kors, Versace či Jimmy Choo, se
obává výrazného propadu prodejů. Během dvou let plánuje uzavřít na
170 prodejen.