Autor textu MediaGuru
Kampaň pro 13 obchodních center vytvořila CPI Property Group s agenturou
Grizzlink během 10 dní.
Nalákat zákazníky zpět do obchodních center, poté co je vláda na několik týdnů uzavřela, chtěla kampaní CPI Property Group. Komunikaci pro 13 obchodních center připravila centrálně ve spolupráci s agenturou Grizzlink během 10 dní.
„Prodejny mimo obchodní centra měly určitý náskok a potřebovali jsme proto dát zákazníkům vědět, že jsme zpět, je u nás bezpečno a že si pro ně značky připravily spoustu akcí a slev,“ vysvětluje Michal Kratochvíl, manažer marketingu obchodních center v CPI Property Group.
Vzhledem k těžko předvídatelnému vývoji situace a změnám v harmonogramu postupného uvolňování vznikla potřeba realizovat kampaň během několika dní. „Momentálně jsme ve fázi přebírání našich obchodních center do vlastní správy. Realizovat kampaň centrálně tak byla sama o sobě výzva, protože komunikace, převážně pak sociální média, je ve správě mnoha jednotlivých agentur. Naštěstí se nám podařilo vše zdolat díky skvělé spolupráci s lokálními marketingovými manažery i našimi kolegy z jiných oddělení a v neposlední řadě i díky agentuře Grizzlink, kterou jsme pro realizaci oslovili,“ říká Michal Kratochvíl.
Kampaň primárně cílila na zásah co největšího, ale relevantního počtu lidí tak, aby jim byla předána informace o otevření center, jejich bezpečnosti a akcích jednotlivých nájemců. Komunikace proběhla výhradně digitálně, a to s ohledem na čas, rozpočtové možnosti, a především deset různých lokalit, ve kterých se obchodní centra nachází.
„Věděli jsme, že samotnou informaci o znovuotevření obchodních center nám pomohou rozšířit zpravodajská média. V kreativním konceptu jsme se proto zaměřili na komunikaci výrazných slev, které lidem po několika týdnech strastí, izolace a omezeních mohou přinést chvíle radostí,“ popisuje Martin Dráb, stratég a partner v Grizzlink.
V rámci daných spádových oblastí se díky kampani podle CPI PG ´podařilo oslovit kombinací jednotlivých reklamních platforem téměř každého, kdo byl online. „Samozřejmě není možné tvrdit, že relativně dobrou návštěvnost našich obchodních center ovlivnila pouze online kampaň. Nicméně máme k ní velmi pozitivní zpětnou vazbu od nájemců a minimálně data naznačují, že zásah byl dokonce mírně nad očekávání. Pro nás je však důležité i to, že jsme dokázali ve zrychleném módu udělat něco nového a jednotného pro všechna naše centra a vytěžit tak maximum ze synergií, které vlastnictví velkého portfolia přináší,“ uzavírá Jakub Velen, ředitel marketingového oddělení v CPI Property Group.
-stk-
# reklama # kampaň # obchodní centrum # koronavirus # znovuotevření # Grizzlink # CPI Property Group
Autor textu MediaGuru