Autor textu MediaGuru
„Dal bych si pivo,“ paroduje kluk tátovo chování během cyklovýletu.
Kooperativa spouští kampaň k novému Pojištění soběstačnosti Flexi.
Kampaň značky Flexi od pojišťovny Kooperativa v duchu dlouhodobého konceptu „zrcadlení“ pokračuje i na podzim. Tentokrát komunikací produktové novinky – pojištění soběstačnosti, které pomůže v případě, že se lidé ve stáří stanou závislí na pomoci ostatních.
Kreativa z dílny Boomerang Communication zahrnuje televizní a online spot, ve kterém jsou spolu na kolech tři generace. Realizaci outdoorového natáčení měla opět režijně na starost Jasmína Blaževič v produkci Bistro Films.
Zdroj: Kooperativa
Kromě nového TV spotu je součástí kampaně i rozhlasový spot, intenzivní digitální kampaň a kreativní prolnutí do interní kampaně v Kooperativě. Vizuály kampaně nafotil Jan Brunclík. Hlasem značky Flexi zůstává i nadále herec Otakar Brousek. Média naplánovala PHD.
Nové Pojištění soběstačnosti Flexi je produkt, který pomáhá lidem v důchodovém věku v případě, když už jim nestačí síly a stanou se závislí na pomoci druhých. Rozhodnutím příslušného úřadu o nesoběstačnosti klient začne od Kooperativy dostávat pojistné plnění formou doživotní měsíční renty, díky němuž se zaplatí péče, případně pokryje část nákladů za pobyt v příslušném zařízení. Podle průzkumu České asociace pojišťoven označuje 71 procent Čechů za svoji největší obavu právě nesoběstačnost. Na péči druhých se do svých 85 let stane závislý každý třetí Čech.
Kooperativa pojišťovna (klient):
Boomerang Communication (agentura):
Bistro Films (produkce):
Mediální agentura
-mav-
# reklama # kreativa # Kooperativa # pojištění # Kooperativa pojišťovna # soběstačnost
Autor textu MediaGuru