Kooperativa nasazuje další spoty z konceptu Zrcadlení

„Čůrat? Už zase!?!“ Kooperativa pokračuje v rámci komunikace životního pojištění Flexi v konceptu „Zrcadlení“, ve kterém děti napodobují chování svých rodičů.

Po 9. ledna 2023 07:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23456/flexi_koop

Fullscreen Sdílet

/media/23456/flexi_koop

Fullscreen Sdílet

Kooperativa pokračuje v rámci komunikace životního pojištění Flexi v kampani „Zrcadlení“, kterou pro ni připravila agentura Boomerang Communication. Tentokrát se zaměřuje na stres, vznikající při běžných rodinných situacích, jako je balení a odjezd na víkend, dovolenou nebo na jarní prázdniny.

V televizním a online spotu napodobuje malý kluk svého tátu při nakládání auta a na cestě při řízení. „Věříme, že se ve vybrané situaci dokáže poznat spousta z nás dospělých. Ostatně tahle stresová situace byla jednou z nejzmiňovanějších v rámci testování celého konceptu,“ uvádí Daniel Časar, vedoucí odboru marketingové komunikace Kooperativy.

„Kampaň navazuje na loňskou komunikaci se spotem Vaření, v němž holčička připravovala plyšákům nezdravou večeři a napodobovala u toho tátovo chování i gesta,“ doplňuje za Boomerang Robert Marek.

Zdroj: Kooperativa

Režie spotů se v produkci Bistro Films ujala Jasmína Blaževič, vizuály kampaně nafotil Jan Brunclík. Na konci spotu uslyší diváci herce Otakara Brouska, který je dlouhodobě hlasem pojišťovny Kooperativa.

Spolu s TV komunikací poběží online kampaň a komunikace na pobočkách. Součástí budou například i speciální bannery, jejichž vzkazy se váží ke konkrétním situacím stresovým situacím. Speciální místo bude mít série online článků #klidnepondeli o tom, jak zvládnout náročný den po víkendu doma i v práci.

-mav-

# reklama # koncept # komunikace # Kooperativa # pojištění # Flexi # Zrcadlení

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.