Kiwi.com v kampani představuje „vyzenovanou generaci“

Novou kampaní komunikuje Kiwi.com svůj produkt Kiwi.com Guarantee, který pomůže zákazníkům „povznést se nad všechny obavy“. 

So 2. listopadu 2024 07:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/gs2ptyis/slider_kiwiguarantee

Fullscreen Sdílet

/media/1gzp31lz/kiwiguarantee

Fullscreen Sdílet

Česká platforma Kiwi.com spouští novou marketingovou kampaň „New ZENeration of travel“. Představuje v ní svůj nový produkt – Kiwi.com Guarantee, který má zákazníkům zajistit bezstarostné cestování.

„Dlouhodobě pomáháme lidem překonávat největší obavy spojené s cestováním. U příležitosti nového produktu jsme se rozhodli spustit i novou kampaň, kterou na něj naše zákazníky upozorníme,“ vysvětluje Christophe Wechsler, Head of Content & Creative v Kiwi.com. „Hledali jsme způsob, jak našim zákazníkům sdělit, že při cestování s Kiwi.com mohou být naprosto 'v zenu' a povznést se nad všechny svoje obavy. A tak vznikl náš kreativní koncept s novou ‚vyzenovanou’ generací,“ dodává.

Nová reklamní kampaň, která vznikla pod taktovkou interního kreativního týmu ve spolupráci s produkčním studiem Headquarters, Bistro films a režisérem Jessem Baldwinem, poběží vedle Česka a Slovenska také v Polsku a Rumunsku. K vidění bude v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích.

-stk- 

# reklama # kampaň # in-house # Boogie Films # Kiwi.com # Kiwi # Headquarters # Jess Baldwin # Kiwi.com Guarantee

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.