Kinder nabídne personalizované balení své čokolády

Kinder spouští akci, v níž umístí fotografii 4480 vítězů soutěže na balení své čokolády.

St 13. října 2021 07:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18524/kinderchocolate_promo

Fullscreen Sdílet

/media/18524/kinderchocolate_promo

Fullscreen Sdílet

Značka Kinder spouští 15. října marketingovou akci, v níž může až 4480 vítězů získat personalizované balení Kinder Chocolate. Všichni, kdo se do soutěže probíhající do konce listopadu zapojí, budou mít možnost si přebal stáhnout v elektronické podobě. 

Pro zapojení do soutěže je nutné zakoupit 100g balení Kinder Chocolate a zadat jeho unikátní kód na webu www.kinder.cz. Z vlastního alba si soutěžící vyberou snímek svého potomka a nahrají ho na stránku spolu s kódem. Zatímco za jeden kód je možné získat personalizovaný přebal ke stažení v PDF formátu, za dva kódy budou soutěžící rovnou zařazeni do slosování o Kinder Chocolate se snímkem v tištěné verzi. Ta bude celkem vítězům doručena až domů. 

Oproti předchozím ročníkům soutěže se „vítězné děti“ neobjeví přímo na prodejných čokoládách v obchodech, ale díky personalizovanému přebalu se dostane na mnohem větší počet výherců. Soutěž bude podpořena 10sekundovým TV tag-onem, promo obaly, POS materiály a na sociálních sítích Facebook a Instagram.

-stk- 

# soutěž # spotřebitelská soutěž # Ferrero # Kinder # Kinder Chocolate # personalizace # balení

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.