Masová komunikace umírá, budoucnost patří personalizaci
Proč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému
jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava,
spoluzakladatel firmy Webout.
Proč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému
jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava,
spoluzakladatel firmy Webout.
Nová globální kampaň navazuje na myšlenku „Life’s Good“ a reaguje na
„pocit odcizení v digitální době".
Jak být relevantní v digitálním světě, kde už nestačí jen kvalitní
produkt? Klíčem jsou data, autenticita, důsledná práce s komunitou a
odvaha přizpůsobit se novým technologiím, zaznělo na konferenci
Content First.
Zumtobel, 4DMagic a Kochstrasse vyvíjejí pro majitele kamenných prodejen
integrované řešení New Retail.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na
plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které
současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu,
píše Oldřich Vávra z VŠE.
Michal Benatzky z e-shopové platformy Upgates připravil souhrn kroků pro
e-shopy před ukončením podpory cookies třetích stran.
Profesní sociální síť by mohla podobně jako jiné platformy zobrazovat
takzvané doporučené příspěvky.