KB využila pro vánoční poselství i speciální sponzoring

Komerční banka zvolila pro své vánoční poselství tematiku rozkrajování vánočních jablek.

Út 15. prosince 2020 09:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15219/kb_va-noc-ni-jabli-c-ko

Fullscreen Sdílet

/media/15219/kb_va-noc-ni-jabli-c-ko

Fullscreen Sdílet

Komerční banka zvolila pro své vánoční poselství tematiku rozkrajování vánočních jablek. Mottem sváteční kampaně je myšlenka „Láskyplné a krásné Vánoce všem“, která se kromě printu a internetu objevuje od čtvrtka 10. prosince také v televizi Prima Cool v podobě speciálního sponzoringu. 

Koncept celé kampaně i tvorba offline i online formátů (microsite vanocnijablicko.cz, emailová komunikace, příspěvky na sociálních sítích, komunikace v printu, na pobočkách a v interních kanálech) vznikala v agentuře Wunderman Thompson.

Plnění v televizi připravila contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.

„Vánoce mají pro většinu lidí magickou atmosféru, a i když ta letošní je v mnoha ohledech specifická, v Komerční bance věříme, že ani ty nejméně očekávané vnější okolnosti by neměly bránit ve snění a víře, že se naše přání vyplní. A tuto víru jsme chtěli přenést i do naší kampaně s vánočním jablíčkem, po jehož rozkrojení na vás čeká překvapení, co vám některý z mnoha použitých symbolů v příštím roce přinese,“ uvedl David Šmahel, šéf marketingové komunikace KB.

Zdroj: Komerční banka

-mav-

# reklama # Fuse # Komerční banka # sponzoring # Vánoce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.