Kaufland rozšiřuje komunikaci čerstvosti zboží o pečivo

Nový spot Kauflandu z konceptu „Čerstvé jako“ se soustřeďuje na komunikaci pečiva. Podobně jako u sortimentu ovoce a zeleniny ukazuje cestu produktu z výroby na prodejnu a k zákazníkovi.

Čt 5. června 2025 09:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/tkplj4lf/cerstvost_pecivo_kaufland

Fullscreen Sdílet

/media/tkplj4lf/cerstvost_pecivo_kaufland

Fullscreen Sdílet

Společnost Kaufland letos navazuje na kampaň „Čerstvé jako z Kauflandu" a rozšiřuje ji o nový televizní spot. I letos staví na komunikaci zaměřené na sortiment ovoce a zeleniny, nově se ale soustřeďuje i na sortiment pečiva.

„Letos jsme si dali za cíl zákazníkům ukázat, že při každém výhodném nákupu stojí za to vyzkoušet i něco z našeho širokého a kvalitního sortimentu pečiva. Navazujeme na stávající komunikační koncept zaměřený na ovoce a zeleninu a rozhodli jsme se ve všech komunikačních kanálech vizuálně poutavou a atraktivní formou ukázat, jak u nás vnímáme pečivo,“ přiblížila marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková.

Kreativní zpracování kampaně měla i letos na starost agentura VML, televizní spot po produkční stránce pak agentura Boogie Films. „S konceptem Čerstvé jako z Kauflandu pokračujeme už třetím rokem a pokaždé se ho snažíme posunout výš. Středem zájmu jsou sice stále produkty, ale vždy hledáme nové způsoby, jak je představit. Chceme zkrátka diváka bavit a ukazovat mu obyčejné věci neobyčejným způsobem. Hodně si hrajeme i s hudbou a zvukovou stopou, která je vždy jiná a spotům dodává odlišnou atmosféru,“ říká kreativní ředitel agentury VML Štěpán Kouba.

Zdroj: Kaufland

Kampaň běží od začátku června, potrvá  dva měsíce ve všech komunikačních kanálech. Veřejnost se s ní setká v TV, v instore rádiu, OOH, printu, rádiu, online prostoru, ale letos nově i jako součást eventů, kde je Kaufland partnerem.

V posledních měsících se Kaufland zaměřil na interní procesy a zvyšování kvalifikace pracovníků odpovědných za sortiment pečiva. Každý den je v síti prodejen Kaufland k dispozici více než 95 druhů čerstvého pečiva (od tradičního bílého a celozrnného, přes bezlepkové varianty až po BIO). Nově Kaufland nabízí Novinky týdne – speciální sortiment pečiva, který není běžně dostupný ve stálém sortimentu a každý týden se obměňuje.

-mav-

# retail # reklama # Kaufland # kreativa # čerstvost # pečivo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.