Pantene kampaní uvádí novou řadu s perlami
				Pantene představuje novou řadu Molecular Bond Repair s vyživujícími
perlami Pro-V. Cílí s ní na ženy ve věku 18 až 59 let. 
		
		
	
				Pantene představuje novou řadu Molecular Bond Repair s vyživujícími
perlami Pro-V. Cílí s ní na ženy ve věku 18 až 59 let. 
		
		
	
				Sdružení dopravních podniků ČR ve své nové kampani „Holky jedou!“,
v níž představuje své zaměstnankyně. 
		
		
	
				V nové kampani Garnier ukazuje, jak šílené věci jsou lidé schopni dělat,
když mají problémy s vlasy. 
		
		
	
# Aktuality # Marketing # Reklama
				Billa posouvá svou značku z Experta na Idealistu, chce lidem
pomáhat k více momentům dobra. 
		
		
	
				Ve velikonoční sběratelské kampani nabídne Albert za nasbírané body Lego
či nářadí Bosch. 
		
		
	
				Ve své jarní kampani přináší Dm drogerie markt nápady, které mají
pomoci vystoupit lidem z každodenní šedi. 
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
				Partnerem dalšího ročníku kampaně Recykluj mobil je Zásilkovna. Cílem je
zvýšit recyklaci starých a nepotřebných mobilních telefonů. 
		
		
	
				Intersport pokračuje se svým komunikačním konceptem s postavou horala.
Tentokrát v květinovém obleku vítá jaro. 
		
		
	
				Cestovní ruch se dostává v Česku na předcovidová data, CzechTourism
chystá kampaň na bonitní klientelu. 
		
		
	
				Raiffeisenbank rozvíjí koncept Samozřejmě, představuje nové televizní
spoty.