Garnier ukazuje šílená řešení při problémech s vlasy

V nové kampani Garnier ukazuje, jak šílené věci jsou lidé schopni dělat, když mají problémy s vlasy. 

Pá 8. března 2024 14:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/133jlebb/garnierfructis

Fullscreen Sdílet

/media/133jlebb/garnierfructis

Fullscreen Sdílet

Garnier přichází s novou produktovou kampaní na vlasovou řadu šamponů Fructis. Značka z portfolia společnosti L'Oréal v ní ukazuje, jaké věci jsou lidé schopni udělat, když se snaží řešit své problémy s vlasy. Chce s ní zaujmout především mladé lidi a oslovit je v online prostředí.

„Úplně poprvé jsme se na značce Garnier Fructis pustili do lokální kampaně a rovnou s nelehkým zadáním, představit našim zákazníkům zároveň dvě naprosto odlišné řady: Vitamin & Strength pro slabé vlasy s tendencí vypadávat a Antidandruff proti lupům,“ přibližuje Ludmila Faltusová, Junior Product Manager L´Oréal Česká republika. 

Ústředním bodem kampaně je videospot, v němž vystupují čeští, slovenští či maďarští influenceři. Komunikace běží na sociálních sítích (Instragram, Facebook, YouTube) a také v gamingovém prostředí. Vidět je i v místě prodeje, a to na českém, slovenském a maďarském trhu. 

O kreativu a komunikaci se postarala skupina Publicis Groupe. Její interní tým s producentem Adamem Filusem pak produkčně zajistil celé natáčení kampaně. Režie se ujal Petr Dvořák.

-stk- 

# reklama # kampaň # Publicis Groupe # L'Oréal # Petr Dvořák # Garnier # Fructis # Adam Filus

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.