Intersport nechává v kampani rozkvést svého horala

Intersport pokračuje se svým komunikačním konceptem s postavou horala. Tentokrát v květinovém obleku vítá jaro. 

St 6. března 2024 17:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12bptq0c/intersport_horal_jaro

Fullscreen Sdílet

/media/12bptq0c/intersport_horal_jaro

Fullscreen Sdílet

Prodejce sportovního vybavení a oblečení Intersport přichází s jarním pokračováním marketingové kampaně s postavou horala. Ten se nyní oděn v květinovém obleku představuje jako posel nadcházejícího teplého období

Claim „Ahoj, svaly zapoj!“ tentokrát doplňuje dovětek: „Jaro je tu!”. Cílem je vybídnout zákazníky k pohybu na čerstvém vzduchu. „Náš horal připomíná, že jaro a léto přímo vybízí ke sportování venku a společným zážitkům s rodinou a přáteli,” vysvětluje Miroslav Kopřiva, ředitel Intersportu ČR. 

„Věříme, že si naši zákazníci horala oblíbili stejně jako my a že jeho zábavný, mírně extravagantní vzhled s typickou sportovní čelenkou si už během zimní kampaně jednoznačně spojili právě se společností Intersport,“ říká Lucie Kuricová, marketingová manažerka Intersportu, s tím, že koncept vychází z rakouské kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu. 

Kampaň se začátkem března 2024 objeví v letácích a dalších promo materiálech Intersportu, ale i v online videospotech, na sociálních sítích, v televizi, rádiu, printu a outdooru. „Věříme, že díky výraznému vzhledu, snadné zapamatovatelnosti a chytlavému claimu naší hlavní postavy má tato kampaň obrovský potenciál do budoucna,” říká Kuricová s tím, že má koncept oslovit co nejširší publikum.

-stk- 

# reklama # kampaň # sportovní vybavení # sportovní oblečení # Intersport # jaro # horal

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.