JCDecaux poskytne ministerstvu 200 CLV, firma spouští kampaň

JCDecaux se připojila ke kampani za nošení roušek. 200 reklamních ploch poskytne také pro komunikaci ministerstva zdravotnictví.

Út 24. března 2020 15:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Outdoor

/media/12215/jcdecaux

Fullscreen Sdílet

/media/12215/jcdecaux

Fullscreen Sdílet

Část uvolněných reklamních ploch na zastávkách MHD (tzv. citylight vitrín - CLV), které by jinak byly využity na propagaci hotelů, restaurací nebo divadel, získá ministerstvo zdravotnictví. Společnost JCDecaux mu je poskytne zcela zdarma, celkem jde o 200 reklamních ploch. Francouzská firma zároveň spouští vlastní kampaň za nošení roušek a odpovědné chování během současné epidemie koronaviru.

„Za normálních okolností informujeme o premiérách nových filmů, zveme na výstavy nebo upozorňujeme na akční nabídky obchodů. V tuto chvíli jsou ale nejdůležitější informace o tom, co úřady podnikají v boji proti koronaviru, a rady, jak se můžete chránit vy osobně. Proto jsme vyšli vstříc ministerstvu zdravotnictví, které v této záležitosti hraje klíčovou roli,“ uvedla Jana Lysáčková, marketingová ředitelka JCDecaux.

JCDecaux zároveň spouští vlastní kampaň na CLV plochách se sloganem #dame to, která vyzývá především k nošení roušek. Do kampaně se zapojila řada známých osobností – herci Jiří Macháček, Aňa Geislerová, Jitka Schneiderová, nebo hudebník Dan Bárta

-mav-

# reklama # JCDecaux # koronavirus # outdoor # CLV # OOH

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.