Z hudebních akcí nejvíce inzerují Hrady CZ a Live Nation
V segmentu hudebních akcí patří k nejsilnějším inzerentům festivalová
série Hrady CZ a pořadatel Live Nation.
V segmentu hudebních akcí patří k nejsilnějším inzerentům festivalová
série Hrady CZ a pořadatel Live Nation.
Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a
k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění
z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je
opět Muzeum fantastických iluzí.
Po spojení Burdy s Extra Online Media (EOM) se Burda stala jedním
z nejsilnějších hráčů v cílové skupině žen a zadavatelé reklamy by
ji tak ve svých mediálních plánech neměli opomíjet, říká ředitelka
online inzerce BurdaMedia Extra Michaela Kačena.
Výdaje do online reklamy loni dosáhly téměř 60 miliard korun a meziročně
vzrostly o 5 %, oznámilo profesní sdružení SPIR na základě výzkumu
reklamních investic. Odhad vývoje pro rok 2024 ale neposkytlo kvůli změnám
na trhu.
Týdeník 5plus2, jehož vydávání Mafra ukončila, byl financován z prodeje
inzerce. Už dohodnuté objemy Mafra přesměruje do svých jiných
regionálních produktů a titulů.
Aleph zařazuje do svého portfolia nově i Amazon Ads. Čeští a slovenští
zadavatelé tak mohou jeho prostřednictvím inzerovat na IMDB, Twitchi nebo
Amazon Music.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem v segmentu spotřební elektroniky byl v loňském
roce e-shop Alza.cz.