Aleph nabízí českým zadavatelům inzerci s Amazon Advertising

Aleph zařazuje do svého portfolia nově i Amazon Ads. Čeští a slovenští zadavatelé tak mohou jeho prostřednictvím inzerovat na IMDB, Twitchi nebo Amazon Music.

Ne 25. února 2024 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/fqlnaaks/amazonads

Fullscreen Sdílet

/media/fqlnaaks/amazonads

Fullscreen Sdílet

Společnosti Aleph nabízí zákazníkům nově ve svém portfoliu služeb řešení Amazon Ads. Inzerenti tak mohou mimo jiné zasáhnout publika platforem, jako je IMDB, Twitch nebo Amazon Music, a využít komplexních dat z Amazon Marketing Cloud.

Aleph pomůže inzerentům vyvíjet sponzorované reklamy, displejové a video kampaně s použitím produktů Amazon Ads. Ty umožní inzerentům z těchto zemí oslovit publikum i v USA, Spojeném království a západní Evropě. 

Kromě toho Aleph disponuje přístupem k Amazon Marketing Cloud, díky čemuž klientům zprostředkuje pohled na zákaznickou cestě, měření kampaní, analýzu publika, optimalizaci médií i vytváření vlastních publik na základě míry zapojení a konverzních signálů z různých zdrojů, to přímou aktivací přes Amazon DSP.  

-stk- 

# reklama # inzerce # Twitch # Aleph # Amazon Advertising # IMDB # Amazon Music # Amazon Marketing Cloud

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.