Autor textu MediaGuru
Nejsilnějším inzerentem v segmentu spotřební elektroniky byl v loňském
roce e-shop Alza.cz.
V loňském roce inzeroval nejvíce v segmentu spotřební elektroniky e-shop Alza.cz. Podle monitoringu Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce, investoval do reklamy přes 1,5 miliardy korun. Na druhém místě s 1,4 mld. korun se umístil Datart. Za nimi s velkým odstupem Planeo s 619 miliony korun. V první pětici pak ještě figurují firmy Electro World a CZC.cz.
Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).
-stk-
# reklama # inzerce # Nielsen # CZC.cz # Datart # Electro World # Alza # monitoring reklamy # Ad Intel # spotřební elektronika # Planeo
Autor textu MediaGuru