I Tesco se zapojí do Veggie Challenge, má přes 250 alternativ

Tesco spolupracuje s organizací ProVeg International s cílem podporovat zdravější životní styl. Plánuje webináře a školení pro zaměstnance, následně i směrem k zákazníkům.

Pá 11. února 2022 17:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Retail

/media/19850/tesco_proveg_2022

Fullscreen Sdílet

/media/19850/tesco_proveg_2022

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Tesco spolupracuje s mezinárodní organizací ProVeg International s cílem podporovat edukaci o nejnovějších spotřebitelských trendech spojených se zájmem o zdravější životní styl a měnící se stravovací návyky. Úvodní aktivity budou spojené s Veggie Challenge pro zaměstnance Tesco formou webinářů a kulinářských školení zaměřených na rostlinnou stravu a na ně by měla navázat spolupráce i směrem k zákazníkům a veřejnosti.

„Vnímáme, že i mezi našimi zákazníky jsou výrobky rostlinného původu čím dál více oblíbené. Jsme proto rádi, že naši nabídku těchto potravin nejen postupně rozšiřujeme ale zároveň se podílíme na šíření osvěty o jejich přínosech,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Cílem Tesco je do roku 2025 zvýšit prodeje rostlinných alternativ masa o 300 %. Nyní mohou zákazníci vybírat mezi více než 250 rostlinnými alternativami, včetně produktů vlastní značky Plant Chef, kam patří i bezmasé alternativy burgerů, nugetek nebo rybích prstů.

ProVeg International je organizace zvyšující povědomí o potravinách, která pracuje na transformaci globálního potravinového systému nahrazením živočišných produktů rostlinnými a kultivovanými alternativami. Jejím cílem je snížit celosvětovou spotřebu živočišných produktů o 50 % do roku 2040.

Do výzvy se z větších řetězců zapojil například také Lidl po celý leden nebo limitovanou edici vydává v únoru dm drogerie markt.

-zue-

# Lidl # Dm drogerie markt # Tesco # vegetariánské potraviny # veganské potraviny # ProVeg International

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.