Obchodníkem roku je opět Dr.Max, u veřejnosti boduje Lidl
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se opět stal
lékárenský řetězec Dr.Max, svou pozici u veřejnosti obhájil Lidl.
Absolutním vítězem ocenění Mastercard Obchodník roku se opět stal
lékárenský řetězec Dr.Max, svou pozici u veřejnosti obhájil Lidl.
Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja,
jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji.
Tendr na PR a komunikaci pro společnost Dm drogerie vyhrála agentura Ogilvy.
Drogistický řetězec rozšiřuje portfolio sociálních sítí, na kterých
působí. Nově přidává Pinterest, kde chce nabízet inspiraci.
Media Club poprvé ve svém inventory spustil programatickou Connected TV (CTV)
kampaň skrze Google DV360.
Dm drogerie markt rozšiřuje svůj sortiment privátních značek, přidává
Hallohebamme a Hautsache.
Pod názvem „dm Česko“ komunikuje Dm drogerie markt na chatovací
platformě WhatsApp.
Dm drogerie markt startuje kampaň na podporu zdraví žen. Její součástí
budou i zážitkové stánky, v nichž představí správné použití
kalíšků.