I Tesco se zapojí do Veggie Challenge, má přes 250 alternativ
Tesco spolupracuje s organizací ProVeg International s cílem podporovat
zdravější životní styl. Plánuje webináře a školení pro zaměstnance,
následně i směrem k zákazníkům.
Tesco spolupracuje s organizací ProVeg International s cílem podporovat
zdravější životní styl. Plánuje webináře a školení pro zaměstnance,
následně i směrem k zákazníkům.
I když mají Češi maso stále v oblibě, rostou prodeje alternativ mléka,
masa a vajec, meziročně o téměř 10 %. Největší nárůst podle údajů
InsightLab zaznamenávají alternativy mléčných výrobků.
Garden Gourmet navazuje spolupráci se sdílenými koly Next Bike. Za
nasbírané kilometry přispěje českým zoo.
McDonald’s rozšiřuje své menu o vegetariánské produkty. Pod názvem
Veggie nabídne burger, wrap i salát.
I když je cílová skupina pro vege produkty Nestlé hlavně online,
osvědčila se jim při vstupu na trh reklama v televizi. Po roce a půl
tvoří burgery 40 % prodejů.
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
Mana začíná budovat distribuci pro svůj ManaBurger. Nyní ho nabízí
Košík nebo žižkovský Belzepub.
Na český trh přichází značka rostlinné alternativy masa The Vegetarian
Butcher. K dostání bude v Albertu a na Rohlíku.