Horalky podporují kampaní novinku Peanut Butter

Horalky od května komunikují svou novinku Peanut Butter. Cílí s ní primárně na mladší cílovou skupinu a méně konzervativní spotřebitele.

So 13. května 2023 07:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24810/horalka_peanut-butter

Fullscreen Sdílet

/media/24773/horalky_clv_peanutbutter_kv

Fullscreen Sdílet

Značka Horalky odstartovala začátkem května reklamní kampaň na podporu své novinku Horalky Peanut Butter. Cílí s ní primárně na mladší cílovou skupinu a méně konzervativní spotřebitele, než je tomu u standardních Horalek.  

Kampaň běží na internetu a sociálních sítích, její součástí je i spolupráce s influencery. „Masové publikum oslovujeme samozřejmě prostřednictvím televizní reklamy a OOH. Zároveň podporujeme Horalky Peanut Butter také v místě prodeje například prostřednictvím mnoha druhotných vystavení. Novinku také nabízíme našim zákazníkům k ochutnání prostřednictvím našich hostesek v místě prodeje,“ popisuje brand manažerka Monika Loskotová ze společnosti I. D. C. Praha, do jejíhož portfolia Horalky patří.

Horalky Peanut Butter jsou na trhu k dostání od letošního února, a to v řetězcích Tesco, Billa, Globus, Kaufland a Makro a také na většině nezávislého trhu. „Listing na dalších obchodních řetězcích bude v blízké době následovat,“ dodává Loskotová.

-stk-

# reklama # kampaň # novinka # Horalky # Sedita # I. D. C. Praha # Peanut Butter

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.