Kakaové řezy, Kávenky a Vesna zapojují do kampaně dvojčata
Kampaň „Zdvojnásobte si chvíle pohody” zapojuje do kampaně dvojčata,
zápletka se totiž točí kolem dvou identických oplatek.
Kampaň „Zdvojnásobte si chvíle pohody” zapojuje do kampaně dvojčata,
zápletka se totiž točí kolem dvou identických oplatek.
Společnost Sedita, výrobce oplatek Horalky, vidí v lyžařce Martině
Dubovské potenciál spojovat generace.
Lina startuje novou brandovou kampaň s Alžbětou „Zeou“ Ferencovou,
hlásá „Když máte flow, jste jiní. Lina je jiná“.
Značka Horalky přichází na trh s novinkou v podobě menšího balení.
Představuje ho kampaní „Stvořené pro share“.
V posledním roce byla v segmentu oplatky, sušenky největším inzerentem
společnost Opavia – Lu, ze značek Zlaté.
Mléčná oplatka Mila spouští kampaň „Nekonečno malých radostí“,
s níž představuje svou zmenšenou verzi.
Horalky od května komunikují svou novinku Peanut Butter. Cílí s ní
primárně na mladší cílovou skupinu a méně konzervativní spotřebitele.