Heinz vytváří s designérkou Heinz kečupové mýdlo

Heinz se spojuje s českou designérkou Helenou Heinz a společně vytváří kečupové mýdlo.

St 7. prosince 2022 06:15 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23237/heinz_by_helena_heinz

Fullscreen Sdílet

/media/23237/heinz_by_helena_heinz

Fullscreen Sdílet

Značka kečupů Heinz, jež ve svém marketing ráda spolupracuje s umělci po celém světě, se spojuje s lokální designérkou Helenou Heinz. Společně vytváří mýdlo inspirované kečupem. Cílem kampaně je komunikovat složení kečupů Heinz. To bude společnost Heinz Kraft lokálně budovat i pomocí dalších podpůrných aktivací a komunikačních kanálů v tomto i v příštím roce. Chybět nebude podpora v retailu, televizi, na sociálních sítích nebo v podobě dalších PR aktivací. 

„Důraz klademe v Heinz především na důkladně vybrané ingredience, proto jsme se také s Helenou spojili. Díky této spolupráci představíme, z čeho se kečup Heinz skládá a ukážeme, že složení je té nejvyšší kvality a že se z něj dá vyrobit i mýdlo,“ vysvětluje Olena Ryptyk z marketingu společnosti Kraft Heinz s tím, že právě díky jednoduchosti surovin si kečup drží svou unikátní chuť. „Je totiž vyroben zcela bez umělých barviv, aromat, konzervačních látek a zahušťovadel. Obsahuje pouze naše rajčata vyzrálá na slunci, ocet kvasný lihový, cukr, jedlou sůl, extrakt z bylin a mix koření,“ doplňuje. 

Spolupráce s lokálním tvůrce je první svého druhu na českém trhu. „Když jsme kampaň vymýšleli, rozhodli jsme se podívat po lidech, co striktně pracují s těmi nejlepšími ingrediencemi a bez použití konzervantů. Do oka nám padla Helena Heinz, prostě dokonalé spojení! Chceme ukázat, že vám mýdlo bude vonět tak, že na kečup Heinz dostanete chuť,“ popisuje Kateřina Obrazová z agentury Leo Burnett, jež je pod kampaní podepsána. 

Helena Heinz je na českém trhu uznávaná designérka a umělkyně, kterou do svého průvodce zařadil i Louise Vuitton, pracuje s extravagantními vůněmi a propojuje neotřelé kombinace. „Produktů od značky Heinz se po celém světě prodají tisíce, i proto pro mě byla určitá výzva vytvořit vlastní produkt, který se inspiruje nejznámějším kečupem Heinz,“ říká Helena Heinz.

/media/23239/heinz_by_helena_heinz_03

Fullscreen Sdílet

V PR se komunikace zaměří především na partnerství umělkyně se značkou a produktovou komunikaci s důrazem na přírodní složení a kvalitní ingredience kečupu. Pro samotnou distribuci mýdla použije značka své sociální sítě, na kterých budou moci příznivci značky Heinz soutěžit o dárkové balení kečupového mýdla.

Realizaci a PR komunikaci značky včetně influencer marketingu zajišťuje agentura MSL.O komunikaci na sociálních sítích se stará tým ze skupiny Publicis Group.

-stk- 

# reklama # kampaň # Publicis Groupe # design # MSL # Leo Burnett # Heinz # Heinz Kraft # kečup # Helena Heinz # mýdlo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.