Globus startuje podzimní kampaní nový komunikační koncept

Od letošního října komunikuje Globus v novém konceptu, v němž zdůrazňuje péči a poctivost.

Čt 5. října 2023 06:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26087/vizuál-globus-široký-sortiment_slider

Fullscreen Sdílet

/media/26086/vizuál-globus-široký-sortiment

Fullscreen Sdílet

Hypermarkety Globus přicházejí v říjnu s novým komunikačním konceptem s hlavním sloganem „Tady se svět točí kolem vás!“. Zdůrazňuje především péči a poctivost, s nimiž se starají o zákazníky. K vidění bude v televizi, outdooru, na sociálních sítích a v místě prodeje. 

„Novým pojetím komunikace chceme oslovit nové zákazníky, kteří se dosud o benefitech Globusu mnoho nedozvěděli. Tedy že v hypermarketech vytváříme svět, který se točí kolem nich. Protože pro každého zákazníka se přímo v hypermarketech peče čerstvý chléb, porcuje kvalitní maso a vaří poctivá jídla. Nedílnou součástí toho je velká šíře sortimentu, díky které zde každý zákazník pořídí naprosto vše, co do domácnosti potřebuje. Prodejní plochy, které prochází postupnou modernizací, jsou navíc příjemné, srozumitelné a přehledné,“ vysvětluje Volker Schaar, jednatel společnosti Globus ČR. 

 

Nový koncept se propíše i do vánoční kampaně. Komunikace bude stát také na faktech o vlastních výrobách, tedy o řeznictví, pekařství, cukrářství a restauraci, které jsou přímo samotnou DNA hypermarketů Globus.

Koncept, kampaň i slogan je výsledkem nové spolupráce společnosti s kreativní agenturou Mark BBDO.

-stk- 

# reklama # kampaň # koncept # Globus # hypermarket # Mark BBDO

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.