Globus cílí na zákazníky mimo cenovou válku
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Pod názvem Vinařská stezka nabídne Globus svou vlastní značku vín,
rozvine tak nabídku své vinotéky.
Dva tuzemské řetězce přizpůsobují nákupní hodiny lidem s poruchami
autistického spektra. Globus i Tesco testovaly projekt už delší dobu
v regionálních pobočkách, nyní jej spustily na celorepublikové úrovni.
Globus se stává dalším řetězcem, který navazuje spolupráci
s rozvážkovou službou Foodora.
Řetězec Globus potvrdil v tendru spolupráci se svou stávající mediální
agenturou Hearts & Science.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus.
V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní
ceny.
# Aktuality # Retail # Marketing
Globus chce s novou privátní značkou nabídnout zboží „za velmi
příjemné ceny“.
Globus na vybraných hypermarketech testuje prodej balíčků čerstvých
potravin „Zachraň mě“.