Pilulka představuje nový komunikační koncept „Můžete“
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Nový televizní spot „Řízky“ cílí na zahrádkáře před nastupující
jarní sezónou.
Kampaň „Všímejme si“ reaguje na zhoršující se situaci v oblasti
dětského duševního zdraví.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus.
V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní
ceny.
Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití
svého obsahu.
Dvoufázovou komunikační kampaň využila značka Doritos při vstupu na
český trh.
Od letošního října komunikuje Globus v novém konceptu, v němž
zdůrazňuje péči a poctivost.
Globus ČR si pro vytvoření dlouhodobého komunikačního konceptu vybrala
agenturu Mark BBDO. Novou komunikaci spustí ještě letos.