Frisco v nové kampani propaguje koktejlovou řadu

Frisco v kampani ukazuje příležitost, kam vytáhnout koktejlové šaty ze skříně.

So 30. dubna 2022 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20778/frisco_kv_slider

Fullscreen Sdílet

/media/20777/frisco_kv

Fullscreen Sdílet

Značka Frisco se v nové kampani zaměřila na komunikaci své koktejlové řady. Navazuje s ní na dlouhodobý kreativní koncept „Buďme holky častěji“.

„Naše novinky inspirované známými míchanými drinky byly spotřebitelkami velmi dobře přijaty, rozhodli jsme se tedy tento úspěch ještě více podpořit. A to jak novým designem, tak novou komunikací. V té se letos zaměříme právě na povědomí o koktejlové řadě Frisco s jejím jedinečným ready-to-drink benefitem, který spojuje chuť populárních koktejlů a nenáročnou přípravu. Hotový drink je jednoduše vždy připravený v lednici,“ popisuje brand manažerka Jana Vainerová.

Kampaň odstartuje 2. května v televizi, na internetu a v místě prodeje. Staví na příležitosti, kam vytáhnout koktejlové šaty. „Pro ztvárnění příběhu jsme vycházeli ze silného insightu, kdy každá žena má v šatníku poklad, který se hodí pro příležitosti, které se v našich životech objevují čím dál méně. Proto je tu koktejlová řada od Frisca, která nám pomůže ty naše koktejlové šaty vytáhnout na večer s holkama častěji,“ dodává Aneta Záhoříková z agentury VCCP, která je pod kampaní podepsána.

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/704501613?h=a8e773d09d" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/704501613">FRISCO 22</a> from <a href="https://vimeo.com/user8101031">VCCP Prague</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Televizní spot režíroval Adam Martinec pod hlavičkou produkce Armada films, fotografie se ujala produkce 4D s fotografem Petrem Janderou.

-stk-

# reklama # kampaň # VCCP # Frisco # Armada Films # ready-to-drink # koktejlová řada # Adam Martinec # 4D # Petr Jandera

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.