Coca-Cola: Alko RTD segment v Česku výrazně roste
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
Na trend RTD navazuje i Palírna U Zeleného stromu. Na trh přináší mixy
značek Hanácká vodka, Stará myslivecká, Heffron a B42V Eccentric.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značky Coca-Cola a Bacardí na trh společně uvádí ready-to-drink koktejl.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Ve spolupráci se značkou whiskey Jack Daniel’s uvádí Coca-Cola svůj
první ready-to-drink nápoj.
Stock Plzeň-Božkov uvádí na trh tři nové předmíchané nápoje
v plechovkách.
Stock Plzeň-Božkov přichází na trh s ready-to-drink novinkami,
v plechovkách představí čtyři míchané nápoje.
Coca-Cola oznámila, že ve spolupráce s whiskey Jack Daniel's uvede na trh
alkoholický ready-to-drink nápoj.
Frisco v kampani ukazuje příležitost, kam vytáhnout koktejlové šaty ze
skříně.