Fanta uvedla kampaň „Halloween na roztrhání“

Fanta spojuje svou podzimní marketingovou kampaň se spotřebitelskou soutěží o Playstation PS4.

So 11. září 2021 08:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18115/fanta-halloween-vizual_a1_slider

Fullscreen Sdílet

/media/18114/fanta-halloween-vizual_a1

Fullscreen Sdílet

Fanta, značka limonády z portfolia společnosti Coca-Cola, přichází na českém a slovenském trhu se začátkem školního roku s akcí „Halloween na roztrhání“. Od 1. září do 31. října bude její součástí spotřebitelská soutěž o ceny, v čele s Playstation PS4. 

Svou podzimní kampaní chce Fanta především pobavit, „Svátek Halloween je v České republice i na Slovensku zejména mezi teenagery rok od roku populárnější, je to ale jednodenní záležitost, která je až na konci října. Touto akcí jsme chtěli právě této věkové skupině, mezi kterou jsou naše limonády Fanta velmi oblíbené, čekání na Halloween zpříjemnit a svým způsobem zkrátit. Proto přichází Halloween na roztrhání už 1. 9. a běží až do dne oslav tohoto svátku,“ komentuje Kateřina Třísková, brand manažerka ve společnosti The Coca-Cola company ČR/SK. 

Akci podpoří komunikace na internetu, sociálních sítích a také v místě prodeje. Na prodejnách se budou moci zákazníci setkat s POS materiály a paletovými dekoracemi. Využity budou i speciální produktové stojany, které v řetězci Billa budou kromě Fanty obsahovat i vybrané produkty značky Intersnack. 

Na webu coca-cola.cz a coca-cola.sk poběží speciální microsite a do podpory bude zapojena i sociální síť Instagram a vybraní influenceři, například Gamer. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Coca-Cola # influencer marketing # Fanta # Halloween # Playstation # Gamer

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.