Coca-Cola: Alko RTD segment v Česku výrazně roste
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
Alkoholickým ready-to-drink (RTD) nápojům se na českém trhu daří. Jsou
ideální pro celou řadu příležitostí, říká Martin Binder, generální
ředitel společnosti Coca-Cola.
Fanta znovu přichází s tajnou příchutí. Do kampaně #WhatTheFanta se
letos zapojuje i cukrář Josef Maršálek.
Fanta spustila halloweenskou kampaň spojenou se soutěží
o strašidelné ceny.
Fanta přichází s novou utajenou příchutí. Odhalí jí bondovská kampaň
pod hashtagem #WhatTheFanta.
Fanta spojuje svou podzimní marketingovou kampaň se spotřebitelskou
soutěží o Playstation PS4.
Některé značky se k pomoci na cestě zpět k normálu hodí a Coca-Cola je
jednou z nich, myslí si Joonas Mäkilä, marketingový ředitel firmy
Coca-Cola HBC.