Dr.Max v nové kampani rozehrává milostný příběh

Lékárenská síť Dr.Max v nové kampani pracuje s milostným příběhem mezi pacientem a lékárnicí.

Po 2. března 2020 15:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/11911/drmax_1

Fullscreen Sdílet

/media/11911/drmax_1

Fullscreen Sdílet

Řetězec lékáren Dr. Max startuje 2. března novou kampaň, v níž propaguje jeden z hlavních benefitů svého věrnostního programu – až padesátiprocentní slevu z doplatku. S novým komunikačním konceptem rozehrává milostný příběh mezi pacientem a lékárnicí.

Kampaň bude k vidění v televizi, kde bude nasazen základní reklamní spot a čtyři verze sponzorského vzkazu. Doplní ji také komunikace na internetu, sociálních sítích a v outdooru.

Natáčení probíhalo 8. a 9. února v lékárně Dr.Max v ulici Na Poříčí, vždy po otevírací době, aby nebyl narušen provoz lékárny.

Pod kreativou je podepsána agentura Ogilvy. Režie se ujal Alexander Šurkala.

-stk-

# retail # reklama # kampaň # Dr.Max # lékárna # Ogilvy # koncept # kreativa

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.