DoDo mění agenturu na PR, vybírá si Adison

DoDo po sedmi letech mění svou PR agenturu, od června začíná spolupracovat s Adisonem. 

Út 10. června 2025 14:25 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/cwkcskqs/dodo

Fullscreen Sdílet

/media/qdoppfxd/dodo

Fullscreen Sdílet

Technologicko-logistická společnost DoDo od června spolupracuje v oblasti mediální a strategické komunikace s PR agenturou Adison. Ta zvítězila ve výběrovém řízení a nahradila tak dosavadní FYI Prague.

„DoDo dál roste napříč segmenty i trhy a klíčovým tématem je slotové doručování – tedy možnost zvolit si konkrétní den a časový slot pro doručení. Právě v něm vidíme budoucnost pohodlné a předvídatelné logistiky nejen při nákupu potravin online, ale napříč celou e-commerce. Díky naší technologii umožňujeme e-shopům nabídnout zákazníkům vyšší komfort doručení, a tím i lepší zákaznickou zkušenost. Chceme dál formovat trh a zvyšovat povědomí o tom, že i doručení může být služba, kterou si zákazník naplánuje podle svých potřeb – ne naopak. Jsme rádi, že máme na své straně partnera, který rozumí médiím i technologickému kontextu a pomůže nám tato témata komunikovat napříč odbornou i mainstreamovou veřejností,“ vysvětluje volbu PR & Content Manager DoDo Adam Rapák.

-stk- 

# komunikace # PR # tendr # DoDo # logistika # výběrové řízení # přeprava # Adison

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.