Dm uvádí dvě nové privátky Hallohebamme a Hautsache

Dm drogerie markt rozšiřuje svůj sortiment privátních značek, přidává Hallohebamme a Hautsache. 

Út 17. září 2024 06:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/uxsdwf41/slider_dm_hallohebamme

Fullscreen Sdílet

/media/3sxngykd/hallohebammehautsache

Fullscreen Sdílet

Drogistický řetězec Dm drogerie markt přidává do své nabídky dvě nové privátní značky: Hallohebamme, pod níž nabídne péči pro matku a dítě, a Hautsache, jež vznikla ve spolupráci se specialistkou na péči o pleť a pokožku Susanne Krammer. 

Značka Hallohebamme nabízí čtyři produkty pro matky a devět pro mimina. Její název vznikl spojením pojmů „Hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „Hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.  

U zrodu značky Hautsache stála specialistka na péči o pleť a pokožku Susanne Krammer, jež je rovněž známá pod přezdívkou Fraubeauty na sociálních sítích v německy hovořících zemích. Své poznatky z 20leté praxe se svými sledujícími pravidelně sdílí na Instagramu, YouTube a TikToku.

-stk- 

# Dm drogerie markt # influencer # privátní značka # Dm # Hallohebamme # Hautsache

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.