Dm chce v kampani inspirovat lidi k životu podle jejich představ
Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja,
jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji.
Dm drogerie markt spouští novou imageovou kampaň s názvem #prosteja,
jejímž cílem je povzbudit lidi k pozitivnímu rozvoji.
Drogistický řetězec rozšiřuje portfolio sociálních sítí, na kterých
působí. Nově přidává Pinterest, kde chce nabízet inspiraci.
Dm drogerie markt rozšiřuje svůj sortiment privátních značek, přidává
Hallohebamme a Hautsache.
Pod názvem „dm Česko“ komunikuje Dm drogerie markt na chatovací
platformě WhatsApp.
Dm drogerie markt startuje kampaň na podporu zdraví žen. Její součástí
budou i zážitkové stánky, v nichž představí správné použití
kalíšků.
Již na deseti prodejnách nabízí řetězec Dm drogerie markt službu
Scan&Go.
V Dm drogerii markt si mohou zákazníci nově zvolit eÚčtenku v mobilní
aplikaci, a nahradit tak papírovou variantu.
Jako první si novou službu Scan&Go vyzkouší zákazníci v prodejně OC
Igy České Budějovice.