Preference zákazníků se mezi jednotlivými trhy Evropy liší
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci
nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu.
Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.
Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých
50 milionů korun.
Mezi chatboty u Čechů dominuje ChatGPT, běžná je i komunikace
s firemními boty, vyplývá z průzkumu Bot Doctora.
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu?
O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision
Slovakia.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Vydavatelé začali poptávat agentury pro realizaci další vlny výzkumu
čtenosti Media projektu. Vedle deklaratorní části se zajímají
i o možnosti zkoumání kvality čtení prostřednictvím pokročilých
technologií.
Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou
důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive,
vydávající ISIC.
Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu
je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu
MNForce.