• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/11863/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail # Data

Preference zákazníků se mezi jednotlivými trhy Evropy liší

So 26. července 2025 07:25 1 min

Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda. 

/media/eikdladn/pivni-mix_beermix_everbot

# Data # Marketing

Češi si oblíbili míchaná piva, léto je jejich sezónou

Pá 25. července 2025 07:40 3 min

Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu. Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.

/media/5vlghtyn/lipton_ledovycaj

# Aktuality # Reklama # Data

Z ledových čajů nejvíce inzeruje značka Lipton

St 23. července 2025 15:45 1 min

Ledový čaj Lipton investoval za uplynulý rok do reklamy necelých 50 milionů korun. 

/media/9256/chatbot_shutterstock

# Marketing # Data

Chatboty používá pravidelně každý čtvrtý Čech

Po 21. července 2025 07:00 3 min

Mezi chatboty u Čechů dominuje ChatGPT, běžná je i komunikace s firemními boty, vyplývá z průzkumu Bot Doctora. 

/media/2kynfcni/influencer-marketing_freepik

# Marketing # Data

Influenceři by se rádi víc zapojili do kreativního procesu

Ne 20. července 2025 07:30 2 min

Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social. 

/media/lu5nhhuv/vyzkum_graph_jednani_freepik

# Data

Budoucnost průzkumu trhu: Člověk versus technologie?

Čt 17. července 2025 15:00 6 min

Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu? O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision Slovakia.

/media/20130/video_on-demand_shutterstock

# TV & video # Data

Češi mění streamovací služby nejčastěji v regionu, nejvíc i stahují

Út 15. července 2025 07:05 4 min

Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze studie WPP Media.

/media/23834/tisk_2023

# Tisk # Data

Vydavatelé otevřeli tendr na nový Media projekt

Út 15. července 2025 06:55 2 min

Vydavatelé začali poptávat agentury pro realizaci další vlny výzkumu čtenosti Media projektu. Vedle deklaratorní části se zajímají i o možnosti zkoumání kvality čtení prostřednictvím pokročilých technologií.

/media/11164/mladi_shutterstock

# Aktuality # Data

ISIC: Jen 40 % studentů považuje česká média za důvěryhodná

So 12. července 2025 04:05 2 min

Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive, vydávající ISIC. 

/media/ldabmnpv/maskot-reklama-zvire_unsplash

# Data # Marketing # Reklama

Češi mají maskoty značek spíš rádi, ale k nákupu je nepřesvědčí

Pá 11. července 2025 07:00 4 min

Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu MNForce.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.