Dáme jídlo si na média vybírá agenturu Mindsquared

Služba Dáme jídlo si na zajištění mediálního plánování a nákupu outdooru, rádia a sprintu zvolila agenturu Mindsquared.

St 11. ledna 2023 15:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21804/martin-králík

Fullscreen Sdílet

/media/21804/martin-králík

Fullscreen Sdílet

Dovážková služba Dáme jídlo si ve výběrovém řízení vybrala novou mediální agenturu na zajištění tvorby mediální strategie, plánování a nákup outdooru, rádia a printu pro letošní rok. Stala se jí agentura Mindsquared. 

Tendr proběhl v prosinci loňského roku a jeho předmětem bylo zpracování případové studie pro plánovanou jarní kampaň včetně návrhu venkovních formátů. Ty budou i předmětem roční spolupráce, která zahrne tvorbu mediální strategie a non-TV offline kampaní na českém trhu.

„Mindsquared nám ukázali, proč během necelého roku dokázali získat množství velkých klientů, a rádi se k nim připojíme. Zaujala nás jejich strategie podložená daty, kreativní nápady i precizně naplánovaná exekuce,“ doplňuje Lukáš Burda, CMO Dáme jídlo. 

-stk- 

# agentura # mediální agentura # mediální nákup # mediální plánování # tendr # výběrové řízení # Dáme jídlo # Mindsquared

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.