ČSOB kampaní #MobilemObratem cílí na mladé

Mladé zákazníky se ČSOB snaží nalákat kampaní #MobilemObratem. Mohou vyhrát také iPhone 13.

Po 23. srpna 2021 12:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17945/čsob_kampaň_slider

Fullscreen Sdílet

/media/17944/čsob_kampaň

Fullscreen Sdílet

ČSOB spouští kampaň #MobilemObratem se zacílením na mladé zákazníky ve věku od 18 do 30 let. Za otevření běžného účtu mohou získat jednorázovou odměnu 1000 korun a také vyhrát jeden z osmi telefonů iPhone 13. Akce potrvá od 23. srpna do konce října 2021.

„Účelem této naší sezónní kampaně je oslovit mladé lidi a motivovat je ke zřízení běžného účtu u ČSOB. Získanou odměnu lze použít na cokoliv, třeba na výdaje spojené se studiem nebo jako vstupní vklad pro spoření či investování. V době loňské akce vzrostla poptávka o zřízení účtu mezi mladými klienty o sto procent,“ říká Jan Sadil, člen představenstva zodpovědný za retail.

Klient se po založení nového účtu automaticky dostává do slosování o iPhone 13. Výherci mobilů se budou losovat každou středu od 15. září do 3. listopadu 2021. Odměnu 1000 Kč získá vždy ten, kdo se nejpozději do 30 dnů ode dne založení účtu přihlásí do mobilní aplikace ČSOB Smart a zároveň provede jednu platbu debetní kartou v jakékoli výši. Po otevření účtu nový klient ihned získá virtuální platební kartu, dále získá pojištění internetových rizik na rok zdarma, které kryje řadu situací od nákupu zboží na e-shopech přes zneužití identity a platební karty po poškození pověsti v online prostoru. 

Kampaň bude k vidění na internetu, konkrétně pomocí bannerů a videí a na sociálních sítích. Autorem je agentura Darwin & the Machines.

-stk- 

# reklama # kampaň # ČSOB # banka # iPhone # Darwin and the Machines # běžný účet

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.