ČSOB využívá v kampani reklamu na BeReal či Vinted
ČSOB ve své kampani k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu
BeReal. Využila také Vinted nebo Spotify.
ČSOB ve své kampani k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu
BeReal. Využila také Vinted nebo Spotify.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
GymBeam spouští novou kampaň, jejíž tváří se stal bodybuilder Jakub
Enžl. Představuje tak i nový claim „pro každý sport“.
Hlavními tvářemi nové kampaně ČSOB na dětské účty jsou Sandra
Nováková se synem Mikulášem.
V oboru dnes působí mnoho influencerů a konzultantů, kteří vše
podávají velmi zjednodušeně, myslí si kreativec a autor Žluté knihy
Michal Pastier.
ČSOB se opět spojuje s Policií ČR, společně připravily kampaň „Volač
a Klikač okrádají Česko“.
V nové kampani ČSOB se vlogeři rozhodují, co si pořídí za 1500 korun
získaných k novému účtu.
Ve vánoční kampani ČSOB ukazuje, že i maličkosti mohou vykouzlit ty
nejkrásnější Vánoce.