Autor textu MediaGuru
ČSOB staví kampaň na příběhu svých zaměstnanců. Děkuje jim za to, že
investují čas do finančního vzdělávání dětí.
ČSOB spouští novou image kampaň, která staví na příběhu vlastních zaměstnanců. Ukazuje aktivitu bankéřů ČSOB, kteří osmým rokem docházejí osobně do škol a pomáhají s výukou finanční gramotnosti. Pracuje se sdělením: „Díky vám má každé deváté dítě v Česku lepší start. Správně investovaný čas a energie se nám všem jednou vrátí.“
Kampaň zahájila v pondělí 2. června a poběží až do konce měsíce napříč různými kanály: v televizi, online, v kinech i na velkoformátových LED plochách. Součástí marketingového mixu je jak hlavní televizní spot (20 s) i statická kreativa s fotografiemi několika vybraných reálných ambasadorů finančního vzdělávání.
Zdroj: ČSOB
„Finanční gramotnost je základní dovedností pro život. O to cennější je, když ji dětem předávají přímo lidé z praxe – naši kolegové, kteří se rozhodli investovat svůj čas a znalosti do vzdělávání nové generace,“ uvedla Radmila Lacinová, brand manažerka skupiny ČSOB.
Součástí kampaně je i interní komunikace a zapojení sociálních sítí. Kreativa navazuje na dlouhodobou aktivitu ČSOB v oblasti vzdělávání. Od roku 2016 totiž banka rozvíjí vlastní program finančního a digitálního vzdělávání pro školy, do kterého se zapojilo přes 500 zaměstnanců ČSOB, přičemž výuka proběhla ve více než 1300 školách napříč republikou. Program doplňuje vlastní vzdělávací online portál pro učitele i rodiče Penězověda.cz nebo výukový modul Filip v aplikaci ČSOB DoKapsy.
O kreativu kampaně se postarala agentura Zaraguza, která zajistila i celkovou produkci spotu.
-mav-
# reklama # kreativa # ČSOB # ambasador # bankéř # finanční gramotnost
Autor textu MediaGuru