ČEZ cílí novou kampaní na odběratele v DPI

ČEZ v nové kampani vybízí odběratele, kteří stále zůstávají v režimu DPI, aby navštívili pobočku.

Út 15. února 2022 14:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16062/cez_sidlo

Fullscreen Sdílet

/media/16062/cez_sidlo

Fullscreen Sdílet

ČEZ spouští další kolo kampaně, kterou cílí na odběratele, které nadále zůstávají v režimu dodavatele poslední instance. U ČEZ Prodej jich je po pádu Bohemia Energy a jiných dodavatelů zhruba 8 000 odběratelů. Jelikož čas k odchodu se krátí, prostřednictvím dopisů, e-mailů a SMS zpráv je ČEZ vyzývá, aby svou situaci začali co nejrychleji řešit.

„Některým zákazníkům zjevně ulehčí, když jim někdo s odchodem z režimu DPI pomůže. Těmto klientům budeme nyní proaktivně nabízet schůzku na nejbližší pobočce. Je opravdu nejvyšší čas začít situaci řešit. Obracíme se rovněž s žádostí o spolupráci na starosty a starostky obcí, kde se nám nedaří s odběrateli v DPI spojit,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Představitele obcí, kde eviduje nekomunikující odběratele v režimu DPI, oslovuje ČEZ prostřednictvím dopisu a žádá je o možnost vylepit v lokalitě informační plakáty, vyzvat místní obyvatele k aktivitě obecním rozhlasem, nebo uspořádat setkání se zástupci ČEZ přímo v obci. 

ČEZ v důsledku pádu řady dodavatelů postupně převzal do režimu DPI téměř 383 000 odběrných míst elektřiny. Celkem 98 % z nich již odešlo na standardní smlouvu k nejrůznějším dodavatelům.

-stk- 

# reklama # kampaň # Bohemia Energy # ČEZ # Skupina ČEZ # DPI

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.