ČEZ cílí novou kampaní na odběratele v DPI
ČEZ v nové kampani vybízí odběratele, kteří stále zůstávají
v režimu DPI, aby navštívili pobočku.
ČEZ v nové kampani vybízí odběratele, kteří stále zůstávají
v režimu DPI, aby navštívili pobočku.
Bohemia Energy nasazuje nové reklamní spoty s hereckým duem Pavla Lišky a
Marka Daniela.
Nejzábavnější reklamou loňského roku byla ta od Českých drah
s Ondřejem Vetchým. Ukazuje to průzkum agentury Ipsos.
V nové kampani Bohemia Energy upozorňuje na možnost spojení účtů za plyn
a elektřinu.
Bohemia Energy ve své nové kampani rozvíjí koncept „Nic na vás
nehrajeme“ s Pavlem Liškou a Markem Danielem.
Nejedna značka na českém trhu promptně zareagovala na současnou situaci a
připravila novou kampaň na dálku.