Češi si s Vánoci spojují především značky Coca-Cola a Kofola

Z respondentů, kteří si s Vánocemi spojují nějakou konkrétní značku, jich zhruba polovina uvedla značky Coca-Cola a Kofola.

Čt 22. prosince 2022 11:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/23005/cocacola_kamion

Fullscreen Sdílet

/media/23005/cocacola_kamion

Fullscreen Sdílet

Konkrétní značku si s Vánocemi spojuje více než pětina (22 %) české online populace starší 15 let. S Vánocemi si nejčastěji spojují značky Coca-Cola a Kofola. Uvedla to zhruba polovina respondentů z těch, kteří si s Vánocemi nějakou značku spojují. Vyplývá to z výzkumu Nielsen Admosphere pro MediaGuru.cz. Následovaly značky Orion, Pilsner Urquell a Hellmann‘s.

O jaké značky se jedná? (základ: Mají s Vánocemi spojenou nějakou konkrétní značku)

  • Coca-Cola: 52,1 %
  • Kofola: 50,5%
  • Orion: 13,2%
  • Pilsner Urquell: 4,5%
  • Hellmann's: 2,7%
  • Jiné: 29,6%

Více než 45 % respondentů zároveň uvedlo, že mají oblíbenou nějakou reklamu s vánoční tematikou. V drtivé většině je to reklama značky Kofola (86 %). Reklamu na Coca-Colu uvedlo necelých 9 % respondentů. Další informace zde

-mav-

# výzkum # reklama # Nielsen Admosphere # Coca-Cola # Kofola # brand # Vánoce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.