Bubblify si na komunikaci vybírá Antenna Group

Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální komunikaci ve spolupráci s Antenna Group. 

Út 24. září 2024 06:40 2 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/v0lj1brq/bubblify

Fullscreen Sdílet

/media/v0lj1brq/bubblify

Fullscreen Sdílet

Společnost Bubblify, patřící do skupiny Twistcafe Group, oznámila zahájení mediální komunikace na českém trhu ve spolupráci s Antenna Group, jež nedávno vstoupila na český trh akvizicí agentury Rubikon PR. 

Cílem spolupráce je prezentovat Bubblify jako inovativní investiční nástroj, který nabízí příležitost pro investory a franšízanty díky svému konceptu prodeje bubble tea. Antenna Group bude v rámci spolupráce zajišťovat komplexní korporátní a odbornou komunikaci. Okrajovou součástí komunikační strategie bude také produktová komunikace, která přiblíží nabídku bubble tea široké veřejnosti.

„Rychlý růst Bubblify je důkazem silného zájmu investorů i zákazníků o náš franšízový model, i proto chceme být vidět mezi investory a landlordy jako dynamická a perspektivní značka. Chceme ukázat, že dlouhodobá investice nemusí znamenat jen koupi nemovitosti, ale může zahrnovat i inovativní franšízové koncepty, které nabízejí vysoký potenciál růstu a zisku,“ uvedla Andrea Fenn, spoluzakladatelka společnosti Bubblify.

„Spolupráce s Bubblify skvěle zapadá do našeho portfolia, v rámci kterého se staráme o komunikaci různých investičních nástrojů od venture capital fondů až po retail investiční platformy. Navíc máme zkušenosti s komunikací sesterské franšízy Trdlokafé, a proto nás těší, že můžeme naše know-how rozšířit i na franšízový koncept Bubblify,“ dodává Šimon Rákosník, Executive Vice President pro region střední a východní Evropy Antenna Group. 

-stk- 

# komunikace # PR # franšíza # Rubikon PR # Antenna Group # Twistcafe # Twistcafe Group # Bubblify # bubble tea

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.