Kytky od Pepy zdvojnásobily počet poboček, chtějí do zahraničí
Během čtyř měsíců zdvojnásobilo květinářství Kytky od Pepy počet
prodejen. Nově působí i v regionech.
Během čtyř měsíců zdvojnásobilo květinářství Kytky od Pepy počet
prodejen. Nově působí i v regionech.
Cílem nové kampaně kavárenského řetězce CrossCafe je oslovit
potenciální franšízanty.
Podnik v Táboře je čtrnáctou franšízovou provozovnou v síti Bernard
Barů a Bernard Pubů.
Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální
komunikaci ve spolupráci s Antenna Group.
Cukrárna Ollies se loni rozrostla do centra Prahy s konceptem butikové
cukrárny. Letos by chtěla po loňských investicích svoji činnost
stabilizovat a také se ohlíží po strategickém rozvoji formou franšízy.
Výrobce trdelníků Trdlokafe jen loni otevřelo v zahraničí 77 poboček.
Chystá se do Francie a Polska.
Síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb letošní
rok uzavře s bilancí 17 nově otevřených prodejen. Další jsou v plánu.
Makro si připomíná deset let od vzniku svého konceptu nezávislých prodejen
partnerských maloobchodů Můj obchod. O jeho rozvoji i plánech mluví
Miroslav Pácl.