Labubu: Fenomén, který si z Asie podmanil trh i sociální sítě
Hračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy
jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
Hračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy
jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
V našem případě je zásadní pracovat s lokálním marketingem, tedy tím,
co kolemjdoucí vidí u naší pobočky z ulice, říká Andrea Fenn
z Twistcafe Group.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Bubblify rozšiřuje svou nabídku o originální sběratelské hračky The
Monsters Labubu.
Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální
komunikaci ve spolupráci s Antenna Group.
# Aktuality # Marketing # Retail
Bubblify rozšiřuje své působení na globální úrovni. Během léta
otevřela dvě nové pobočky v Dubaji.