Brno vypisuje nový tendr na kampaň #brnotruestory

Brno vypisuje veřejné zadávací řízení na pokračování destinační kampaně #brnotruestory.

Út 22. září 2020 10:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/11450/brnotruestory

Fullscreen Sdílet

/media/11450/brnotruestory

Fullscreen Sdílet

Brno vypsalo nové výběrové řízení na pokračování propagace destinační značky Brno True Story pro období od roku 2021 do 2023. Předchozí tendr byl v dubnu zrušen, předtím z něj odstoupila dosavadní agentura Aetna, které se nelíbil postup města při vypsání veřejné zakázky. 

Předmětem nově vypsané zakázky je uzavření rámcové dohody na poskytování komplexních služeb při rozvoji destinační značky města Brna – Brno True Story a jejího kreativního a strategického vývoje. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace, a to jak v online, tak offline prostředí. Předpokládaná hodnota zakázky je vyčíslena na 12 mil. korun. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

-stk-

# reklama # kampaň # Brno # tendr # veřejné výběrové řízení # propagace # destinační kampaň # #brnotruestory

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.