TasteTown uvedl pro gastro podniky nový marketingový kanál
TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za
výhody pro zákazníky.
TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za
výhody pro zákazníky.
Evropa 2 zahájila soutěž „Dávej bacha!“ a učí děti, jak se
bezpečně dostat do školy.
Visegrádská skupina i letos bude společně koordinovat propagaci svých
regionů s cílem přilákat turisty ze vzdálených trhů.
Orlen Unipetrol začíná ve své síti čerpacích stanic propagovat pouze
značku Orlen, Benzina mizí.
Desetidílný seriál o prvním oficiálním a tuzemském nejdelším přechodu
podél hranic Česka uvidí diváci České televize příští rok na jaře.
Kampaň Orsay pro jarní a letní měsíce je k vidění ve všech zemích, ve
kterých je značka aktivní.
Nové vizuály společnosti Krajská zdravotní zachycují přímo zaměstnance
nemocnic v jejich reálných pracovištích a prostředích.
Státní zemědělský intervenční fond vypisuje tendr na podporu biopotravin
a ekologického zemědělství na období tří let.